2016. november 22., kedd

Végállomás

Hát... Szóval pénteken megjártuk Pestet, az Áhok~ba voltunk, Vajdovich dokinál, ő így magyarországon a legjobb...

Készült egy hasi ultrahang, volt egy vérvétel, egy röntgen, és vettek citológiát a fájó csomóból meg a nyirokmirigyéből... Ezer millió darabra tört a szívem... De tényleg, nekem ott pénteken meghalt a lelkem...
Amíg várni kellett az eredményekre, jött négy kutyus, ahogy beszélgettünk, ők már kemóra jöttek... És én ott ültem és sírtam értük, a gazdikkal, elég borzasztó állapotban voltak...

És akkor meglettek a mi eredményeink, szörnyen kijózanító volt... A nyirokmirigyben egyáltalán nincs nyirok csak rák, a fájó csomó pedig egyfajta csont rák, nagyon rossz helyen, nagyon mélyen, valószínűleg nem műthető, ez csak akkor derülne ki, ha felvágják....
Elmondta a doki, hogy a nyirokmirigyet ugyan el lehetne távolítani, és kemo meg sugár, de ez annyira agresszív, hogy nagy eséllyel nagyon hamar újra előjönne valahol, a döntés a miénk, és szóljunk vissza hétfőn, mondtam hogy a döntés az itt most meg is született, ennek nem teszem ki szegényemet az teljesen biztos!

Megbeszéltük a továbbiakat, gyógyszer, immunerősítő, vitamin stb.

Süti amúgy nagyon ügyes volt, a kocsiban is kis türelmesen ült az ölemben, okosan hagyta magát, és hát nyilván megint bebódították, de ébredés közben sem volt semmi hiszti.

Nem akarok arról írni, hogy vagyok, (szarul) mert nem rólam szól, de nagyon nehéz... Mert már nem tudok többet tenni, elfogytak a lehetőségek, már csak annyit tudok tenni, hogy amíg itt van velünk, boldog legyen, és ezért mindent.

És csak azért írtam le ezt is, mert annyian követitek végig, hogy hogyan alakul a kis szaros sorsa.

11 megjegyzés:

  1. Rettenetesen sajnálom - kívánom, hogy még hosszú időszak várjon rátok amit veletek tud tölteni viszonylag fájdalom nélkül....

    VálaszTörlés
  2. Ó szegény
    Ti is, Ő is
    annyira sajnálom, erre nem is lehet írni semmit, nem tudok

    VálaszTörlés
  3. Nagyon sajnálom, és én is azt kívánom, hogy legyen még nagyon sok közös, szép élményetek! <3

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom és átérzem. Mi tavaly tavasszal búcsúztunk egy a 13,5 éves labradorunktól, aki az utolsó kb. 5 évében teljesen süket volt, ezen túl volt valami hasi daganata is a végén, de már nem vittük vele sehová. Kb. 6-8 hónap úgy telt a végén, hogy a lakásból nem is nagyon ment ki, eléggé lefogyott, egy összehajtogatott paplant hurcoltunk neki a lakásban ide-oda, amin kényelmesen fekhetett, miközben mégiscsak a közelünkben van... Az utolsó héten már a paplannal együtt a karomban hurcoltam magammal a konyhába, szobába, nappaliba, hogy ne legyen egyedül. Nagyon nehéz volt elengedni, de a szemein láttuk, amikor már ő szerette volna.... Úgy gondolom, minden tőlünk telhetőt megtettünk, de tényleg nincs értelme őket kínozni, ha valós remény nincs a gyógyulásra. Szerintem te is látni fogod, hogy meddig jó neki. Szorítok nektek tiszta szívemből!!!!

    VálaszTörlés
  5. Igazán sajnálom szegényt :(

    VálaszTörlés
  6. annyira sajnálom.. :(
    nekem is volt rákbeteg kutyám, tudom, hogy nagyon nehéz és szívfájdító az a helyzet, amiben most vagy/vagytok.
    Sok erőt kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  7. En is csak azt tudom mondani, hogy nagyon sajnalom, de szerintem a legjobb dontest hoztad, hogy nem teszed ki Sutit a kockazatos, es valoszinuleg csak fajdalmat okozo kezeleseknek.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon sajnálom Edi, nem is nagyon lehet mit mondani egy ilyen helyzetben. Kívánok neked sok erőt, remélem még sok boldog pillanatotok lehet együtt a helyzet ellenére is.

    VálaszTörlés