2016. november 22., kedd

Amikor keddre esik a hétfő

Olyan lebaszást kaptam tegnap melókába, hogy kábé fél év után először sírtam munka miatt...

Múlt csütörtökön nyilván minden gondolatom ott járt, hogy mi lesz Pesten, mit mondanak,  jaj oda érünk e időben stb.
De nem éreztem úgy hogy nem tudok a feladataimra koncentrálni, hát erre kiderült, hogy az egyik rendelésnél megszaladt a kezem, és igen, figyelmetlen voltam, és kértem három olyan terméket, ami amúgy nem igazán fogy, és van raktáron is, hát ne szépítsük, elbasztam.

Olyan sírógörcsöt sikerült produkálni... Mert nem jellemző, hogy ha bármi magánéleti bajom van, akkor átmegyek hülye lányba, és amúgy nem is akkora dráma ez az egész, csak hirtelen azt éreztem, hogy elfogyok, hogy annyi felé próbálok maximális teljesítEni, és nem szokott ezzel baj lenni, most meg mindenhonnan jön a szar...

1 megjegyzés:

  1. Csak az nem hibázik, aki nem dolgozik. Emberek vagyunk, nem gépek. Kitartás! :-)

    VálaszTörlés