2016. november 30., szerda

Életjel!

Amúgy vagyok ám, csak nagyon halványan...

a múltheti munkahelyi lebaszás egy kicsit (nagyon) rámtelepedett, eléggé magamra vettem, főleg hogy azóta is van huzatja, meg egy~egy jól irányzott (gyomros) beszólás, ami miatt persze próbálok mégjobban, meg mégtöbbet, hát nyilván fáradok... Kishisztissel tudok a témáról beszélni, sokat segít, hogy ki tudom mondani valakinek, és nyilván én is érzem, hogy túl sensitive vagyok, három hete csak röhögtem volna rajta. Mindegy, jövő héten szabin leszek, úgy tervezem, az orrom sem dugom arra!

Amúgy van jó is, Süti jól van, amióta vissza kapta az erősebb gyógyszert, újra kinyílt, igényli a társaságot, a játékot, többet mozog, eszik szépen, boldogság!
Meg az is, hogy itthon volt Katona, jó hát csak másfél napot, de itt volt, jó volt, beszélgettünk sokat, és kicsit őt is megbaszta most a munkahely, de átrágtuk, láttam jól esett neki, kapott megerősítést, meg előnévnapi ajándékot :) és pénteken jön is haza, és lesz forraltborozás, pihenés, szeretés, minden!

Holnapra meg az a harci feladatom, hogy vegyek a gyerekeknek mikulás ajándékot, mert a csipet~csapat egyik felének a postás viszi a szajrét, és nem akarok úgy járni, mint tavaly, hogy a fél postát le kellett fizetni, hogy időben odaérjen a cucc!

Szóval nagyjából minden oké!!!  :) (a többit meg leszarom)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése