2016. január 17., vasárnap

Ha elfogadtok egy tanácsot

soha (!!!) ne menjetek fodrászhoz, ha épp hoppendárés hangulatban vagytok (egy hete)!

Én megtettem... Hát azóta is (bőgök) kerülök minden tükröt... Kábé húsz centit kapott le a végéből... Jó, hát nem magától volt ilyen bátor, megbeszéltük előtte, igazából nem is tudom hogy gondoltam...

Hát nyilván ettől sem lett jobb kedvem, bár a nagyon hiszti része talán csillapodott már a dolognak. De a jó kedv az még mindig sehol...

(az a baj, hogy nem is tudom magam ebből kimozdítani, próbáltam már mindent ami ilyenkor be szokott jönni, sírtam, hallgattam nagyon hangosan nagyon durva zenét, próbáltam ki mozogni magamból, takarítottam, próbáltam megbeszélni, próbáltam nem figyelni rá stb. Gondolom majd egyszercsak elmúlik)

7 megjegyzés:

  1. Ha számít, nyugi, csak vége lesz, talajt fogsz és onnan UP!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon drága vagy, köszönöm, csak már idegesít hogy több mint egy hete tart...hát meg nyilván a környezetemnek se egyszerű velem, de majdcsak úgy kelek fel valamelyik nap hogy elmúlt!

    VálaszTörlés
  3. JaJistenem!!!! Ööö... Hát nagyon remélem, hogy nem, őszintén ez eszembe sem jutott, de akkor most már ezen is szoronok :)
    Viccet félre téve nem vagyok, illetve nem tudok róla.

    VálaszTörlés