2016. január 16., szombat

Életjel...

Hát a hetet szépen végig hisztikéztem... Hét közepén igazából már azért hisztiztem, hogy mi a faszért hisztizek... Csütörtökön már nem bírtam tovább, vettem ilyen recept nélkül kapható gyógynövényes nyugtatót (muhaha), nyilván placebonak (se) volt jó, úgyhogy pénteken felhívtam a (dílerem) barátnőm, hogy hozzon nekem egy levél életmentő xanaxot.

Hát esküszöm, mintha tudtam volna, hogy nagyon fog kelleni, mert este a Zeb játék közben rosszul lépett, úgy meghúzta a lábát, hogy nem tudott rá állni, nyilván tök megijedtem, egész éjjel vigyáztam rá, hát szétvert az ideg... Katona mondta is, hogy mi lesz, ha lesz gyerekünk és vele történik valami... Gondolom simán megbolondulok majd!
Amúgy jelentem a Zeb jól van, kapott szurit, meg gyulladáscsökkentőt, de már csak a biztonság kedvéért, mert reggelre már csak kicsit sántított ez a kis szerencse csomag!

3 megjegyzés:

  1. Pont Mikénél láttam, hogy ő is vett be Xanaxot. Nem veszélyes ez így orvosi ellenőrzés nélkül? Nekem ez tök durva, hogy az ismerőseim is simán bevesznek Frontint, Xanaxot anélkül, hogy pszichiáter felírta volna nekik. Nem is értem, honnan lehet ilyet szerezni? (Én Hovával, meg Valeriánával nyomulok, de hát igen, mint halottnak a csók, egyáltalán nem használ.)

    VálaszTörlés
  2. Simán meglepődnél ha random tíz nő táskáját kiborítaNád, hánynál van xanax, vagy frontin vagy egyéb... Amúgy nem minden kontrol nélkül szedem csak úgy a nagyvilágba, nekem ennek volt előzménye, az a része a blognak már a feledés homályába veszett, szóval nem csak úgy, az viszont tény, hogy hála égnek az elmúlt egy évben ez volt a második alkalom, hogy újra úgy éreztem, hogy kell, bár hozzá teszem semmilyen szinten nem vagyok semmilyen gyógyszer ellen, mindenki maga tudja. És az is tény, hogy ma Magyarországon elég könnyű hozzá jutni ezekhez orvos nélkül is

    VálaszTörlés
  3. De amúgy a mezei házi orvos is fel írja szemrebbenés nélkül, nem lett hozzá pszichiáter

    VálaszTörlés