2017. március 7., kedd

Próbálkozok, az is valami!

Olyan drágák vagytok!!!!!!!! Tök köszönöm!!!

Kicsit úgy érzem, kezdek itt a blogon 'bolond kutyás nénivé' válni, és nagyjából ezért pihen piszkozatban négy-öt poszt... Arról, hogy haragszok rá, hogy mit tanultunk egymástól, hogy jóban, rosszban, hogy mit vitt el, hogy hogyan szerették meg egymást Katonával és sok-sok sírva-nevetve mesélős sztoriról.

Nem mondanám, hogy jól kezelem... Vagy full elnyomom az érzéseket, vagy engedem, had fájjon. Sokszor minden átmenet nélkül.
A legnagyobb baj, hogy nem beszéltem erről senkinek. A család egy része udvariasságból néha rám emeli a telefont, Kishisztis nem mer kérdezni, látom rajta, bár felajánlotta aludjak náluk pár napot, Katona meg hát nincs itthon... Persze, kérdezi, jól vagyok, ettem e normálisan stb. Nem mondja, de tudom hogy ő is szarul van, talán hétvégén haza jöhet...
És hogy Gé és R nincs, és nekik tudnám ezt az egészet fesztelenül kiadni, és R-nek ezt soha nem bocsájtom meg, hogy nincs itt...

A próbálkozom meg egyenlőre annyi, hogy próbálok a jó dolgokra figyelni, elég kevés van, ezért igyekszem pótolni, vettem illóolajat, füstölőket, két nagyon cuki kis tavaszi cserepes virágot, hja elég erőlködés szagú, de talán majd valami, valamikor bejön...

4 megjegyzés:

  1. annyira megertelek. felnott eletem alatt negyszer veszitettem el szeretett macskat szornyu betegseg utan (gyerekkent meg tobbszor). ha most kutyacica nincs jol, mar szorul ossze a gyomrom, szivem. eltart a gyasz, egyaltalan nem konnyu, mert annyira az eletunk reszeve valnak. nagyon sajnalom es egyutterzek! <3

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!
    Rengetegszer kaptam meg ebben a két és fél hétben, hogy de hát csak egy kutya... Hát én nem félek kimondani, hogy ugyanakkora a fájdalom, és gyász, mint amikor Apum,Anyu meg Mama meghalt. És néha azzal vígasztalom magam, hogy az is enyhült, idővel könnyebb lett

    VálaszTörlés
  3. Írtam, s elszállt, megpróbálom még egyszer kb. ugyanúgy...

    "kezdek itt a blogon 'bolond kutyás nénivé' válni" - biztasson, én az életben is az vagyok, csak a kutyához macskák is tartoznak.

    Aki azt mondja: csak egy kutya - annak bizony a kurva anyját, sőt lelke sincs.

    Normális családom van (az élők s a holtak is) de a kutyám: Ő a bajtársam, a barátom, kenyerespajtásom, a tanítóm, a jobbik felem, a párnám folytathatnánk ezerévig. Ha nagyon mélyen a szemébe nézek, talán holt szeretteim némelyikét is bele tudom képzelni, hogy látom. Hogy az ő végtelen rajongása van cserébe.

    úgyhogy ne tarts semmitől - sírj és ordíts - megértem. ha valaki véletlen nem tenné, szívesen megkísérlem elmagyarázni neki.

    VálaszTörlés
  4. bocsánat az ismeretlen mélyelemzésért, igazából csak segíteni szeretnék, nem tudom, tudok-e. figyelem már egy ideje a szenvedésedet, és nem becsülöm le a kutyus által keltett gyászt (jelenleg épp egy hasonló állapotban lévő nyuszival(!) küzdünk - nyilván még röhejesebb, de persze megvisel). ugyanakkor egyértelmű számomra, hogy süti nem önmagában váltotta ki ezt a mély gyászt, biztos, hogy ebben valamelyik közeli hozzátartozó halála is visszaköszön, valakié, akié még nem lett teljesen feldolgozva, és ez az új gyász csak egy "trigger", hogy ezen a csatornán előjöjjön a régi fájdalom. velem is történt már ilyen: apukám halála, majd egy évvel rá egy szakítás. a második, kisebb baj beindította újra és mélyebben a gyászt, a fájdalmat, amiről már azt hittem, a nehezén túl vagyok. látszólag ennek a két dolognak nem volt köze egymáshoz, de tulajdonképpen csak akkor éltem át, értettem meg, ami egy évvel korábban történt.

    VálaszTörlés