2017. március 22., szerda

Lazulj!

Szóval én tényleg nem vagyok az az orvoshoz futkosó fajta, a háziorvosom az elmúlt 16 évben kábé háromszor látott, amikor jogsi kellett, az epe műtét előtt és múlt pénteken, amikor Katona nem bírta már elnézni, hogy olyan vagyok, mint egy hikomat a becsípődött kis derekammal, és elparancsolt orvoshoz.

És ugye írtam, hogy hogy jártam az izomlazító~bor kombóval, és azt hittem én vagyok a hülye, a kettő együtt ütött ki, de hogy nem, mert az izomlazító full natúrba is ugyanúgy hat rám, és hát 34 év alatt egy pár 'dolgon' túl vagyok, de ilyet még nem éreztem... (szedett esetleg valaki már sirdaludot?) szóltam a dokinak, hogy hahó, ez tök nem oké, és tök ijesztő, de ő ragaszkodik hozzá, hogy ez nekem kell, és tessék szedni, és egyébként lassan három hete gecire fáj a derekam és oké értem, hogy magától ez nem múlik el, de ez durva, és tök fosok hogy megáll tőle a szívem vagy valami, közbe meg persze beveszem minden este, mert már nem bírom, de hogy azért faszom...

Tegnap elküldtem magam masszázsra, de így három perc után kábé sírva könyörögtem, hogy ezt hagyjuk abba (bevallok mindent).

Szóval kedves derekam lazuljál már!

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nekem bordaközi ideggyulladásra írta fel házidoki ezt a borzalmat, de hogy én ezt így többet nem, az tuti... Az első napot végigaludtam tőle, második este a bevétel után kb fél órával konkrétan hallucináltam, de hogy így tényleg. Feküdtem, és egyszer csak azt éreztem, hogy forgok az ágyban a saját tengelyem körül. Már épp ördögűzőért akartam kiáltani, amikor szerencsére vége lett. Rohadtul megijedtem, de szedtem tovább, mert hát gondoltam, ha hatásos, akkor megéri. Aztán rajtam előjött az összes mellékhatás, szájszárazság, étvágytalanság, aminek következtében nem vettem észre, hogy inni sem ittam, szóval végül 5 szem után abbahagytam, mert majdnem kiszáradtam. Visszamentem a dokihoz, azt mondta, fogyjon el a gyógyszer. Hát neeem, köszi. Vettem Flector Extra gélt, jó erősen belemasszíroztattam a problémás részen a hátamba, két nap után lényegesen enyhült a fájdalom.
    A Sirdalud ördögtől való cucc, ha engem kérdezel.

    VálaszTörlés
  2. igen, nekem 4 honapig kellett sirdaludot szedni es zombi voltam tole. azt sem lattam, hogy zold vagy piros-e a lampa a zebranal (vezetni nem
    is szabad vele, de siman gyalogosan kozlekedni is csak ovatosan.) egyeduli elonye, hogy a menstruacios fajdalom elmaradt, amig szedtem. a gerincserv okozta fajdalom az nem :/ (de solat tornaztam, usztam, fiziohoz jartam es 2 ev alatt az is rendezodott). jaj kitartas, jobbulast!!!

    VálaszTörlés
  3. ha nem javul a derek, Bene Matet ajanlom vagy az altala kikepzett fizioterapeutakat, tok uj szemlelet es nagyon hatasos.

    VálaszTörlés
  4. Azért most egy kicsit megnyugodtam, hogy nem én vagyok az ufo, és hogy tényleg ennyire lórúgás ez a gyógyszer, mert az egyetlen ember, akivel beszéltem, napi 3x1~et szedett, és semmi baja nem volt tőle, döbbenet!
    Mondjuk 4 hónap az kemény... Én két hete tolom, és max még egy hétig fogom, egyrészről két napja egész jó a helyzet, másrészt kifeszít teljesen, már este hatkor neki állok szorongani, hogy jaj mindjárt be kell venni, jaj remélem idoben el tudok majd aludni, hogy minél kevesebbet vegyek belőle észre.
    Jövőhéten megyek gerincröntgenre, aztán utána újra tárgyaljuk ezt a dolgot a nekival, mert értem én, hogy mindennek ára van, de biztos van másfajta lazító is, mert ez bizony kemény...
    És tök köszi, hogy megosztottátok a tapasztalataitokat, már kezdtem azt hinni, hogy beképzelem magamnak.

    VálaszTörlés