2016. július 25., hétfő

Jó reggelt...

Arra keltem, hogy a Zeb bököd az orrával. Először azt hittem sürgős lett neki lemenni, aztán ebbe a pillanatban dörgött~villámlott egy akkorát, hogy rögtön kipattant a szemem!
Félkomásan megpuszilgattam, mondtam neki semmi baj, odabújt stb. Ilyen kis cukin elvoltunk pár percig, aztán magamhoz tértem, hogy ja.. Szakad az eső, nálam meg nyitva vannak bukóra az ablakok....

Megyek ki megnézni mi újság... Hát... Tökig áll a víz mindenhol... Nagyon kurva jó... Kávé előtt amúgy is nagyon morcos vagyok, egy óráig szedtem fel a vizet sűrű anyázás közepette... Anyámért nem húztam le a kurva redőnyöket stb.

Mikor nagyjából végeztem úgy gondoltam most már nagyon megérdemlem a kávét meg egy cigit, kicsit le nyugodtam, hogy jó hát ez ilyen ez van, erre hallom hogy valami eldőlt a nappaliba... Na ki rántotta magára a félvödör esővizet...?

A: a Zeb
B: egy pokemon
C: a házi szellem

Hétfő, én így szeretlek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése