2016. július 20., szerda

Édes~savanyú

akartam arról írni, hogy milyen jól sikerült a múlt hét, hogy fene se tudja mióta, egyszerre voltunk szabin mind a ketten!
Hogy milyen cuki kis apróságokkal telt a hét, hogy Katona újra a régi cuki Katona, hogy nálunk aludt Hanna, és hogy mennyire nagyon ügyes volt, hogy voltunk a Zebbel dokinál, és hogy mennyire megkönnyebbültem, hogy nincs semmi baj.

És arról is akartam írni, hogy ma van pont három éve, hogy egy költözködésen megismerkedtünk, és hogy kis cselesen a táskámba csempészte a kulcsát, hogy legyen ürügy újra találkozni :) és hogy egész nap fülig ért a szám ettől, hogy újra végig gondoltam az első napok, hetek eseményeit!

Aztán délután átmentem Papához, és jól 'összeveszünk', és egy ponton felálltam és donnamadonna módjára otthagytam, amitől nyilván tök szarul érzem magam, de ott és akkor így éreztem, hogy el kell jönnöm...

Úgyhogy el is ment a kedvem a nagy viháncolástól...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése