2016. július 21., csütörtök

Csajoskodás

Olyan szar napom volt, hogy a fal adta a másikat.... A tegnapi miatt tök szomorú vagyok, az emberektől meg feszült és ideges...
Olyan szinten van ember undorom már egy ideje, hogy arra szavak nincsenek...  Azt hittem elég lesz az, hogy szabi, jól kipihenem magam, kicsit elvonulok, de nem... Visszamentem dolgozni és ugyanott folytatódott minden.... Ma már röhögtem magamon, ahogy folyamatosan válogatott gonosz megjegyzéseket tettem magamban mindenkire.... Szörnyű vagyok komolyan!

Aztán mivel minden ilyen reménytelenül el volt ma baszva, kitaláltam, hogy nekem most valami kényeztetés kell, bekönyörögtem magam a legjobb masszőrhöz, mert még mindig kurvára fáj a derekam, meg már az egész hátam görcsbe volt attól, hogy próbáltam úgy tartani magam, hogy ne fájjon.
Hát.... Ki masszírozták belőlem még a szart is :), volt egy pont, amikor mondtam, hogy hagyjuk abba, de utána sokkal~sokkal jobb lett!
Aztán ha már ott voltam megcsináltattam a szemöldököm is... (most úgy nézek ki, mint egy csodálkozó Mikiegér...éljen!)

És még mindig nem volt elég, kellett valami kézzel fogható is, szóval megvettem életem első micellás vizét, amit azóta már le is teszteltem, és... Hát miért nem mondta ezt nekem eddig senki, hogy ez ekkora medzsik???? Meg vettem néhány apróságot, és most így estére egész jól lett a kis lelkem.

Össze kell kapnom magam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése