2015. szeptember 10., csütörtök

VedDMeg!!!

Évek óta tartó DM~be járás után felfedeztem, hogy van egy egész sor bio cuccuk...(üljleegyes).
Ezért ma vettem kókusztejet, és olyan isteni thai levest* rittyentettem, hogy ihaj, meg aztán Katonát is megleptem A osztályos juharsziruppal**, szóval (az epémen kívül) mindenki boldog!

*hát igen, azt elfelejtettem, hogy utoljára akkor ettem, amikor még volt epém, ami azért jelentősen megkönnyítette a kókusztej megemésztését, úgyhogy gyakorlatilag úgy érzem magam mint egy lakodalmas kutya...

**két éve hallgatom tőle, hogy amikor afganisztánban volt misszióba, mindig az amerikai katonákkal reggelizett, mert ők kaptak juharszirupos amerikai palacsintát, és hogy hű meg ha, szóval szirup már van, már csak egy fasza palacsinta recept hiányzik, és hát gyerekek látni kellett volna az arcát amikor mutattam neki a kis üvegcsét (ami alig volt drágább, mint egy kisebb afrikai ország éves költségvetése...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése