2015. július 13., hétfő

Nem tudom

A tegnaptól csak egy kis nyugalmat vártam, persze ki nem szarja le én mit akarok. ..
A reggeli harmadik üzeneténél belém állt, próbáltam a lehető legnagyobb önuralommal inkább vissza sem írni, hogy majd abból legalább nem lesz baj, ez meg persze a sokadik üzenet után nem ment, oda vissza pár sor, és hirtelen csak azt vettem észre, hogy olyan méltatlan dolgokat vágunk egymás fejéhez, hogy az már nem csak hogy piti, de erősen szánalmas is... És akkor én nagyon sírtam, és nem akartam, hogy többet írjon, mert fáj,és ennél á csend is jobb, és akkor már nem válaszoltam inkább.
Dolgozni viszont akkor is kell, ha az ember épp nincs a toppon, mindenféle kommentár nélkül kértem a lányokat, hogy had legyek hátul,  nem kellene ilyenkor emberekkel bánnom, mert nem lesz jó vége... Így telt el a délután, nagy csendben, én pedig nem tudtam mi lesz este... 'haza' menjek, vagy csak szedjem össze á Zebet meg pár fontos dolgot és tűnjek el, hogy ne tudjuk egymást bántani..?
'haza' mentem pár semmit mondó szóért , és belém mártott késekért..  Épp főzött... Magának... Az enyém nem kellett neki... A hétvégi keresztelőre viszont jelezte hogy jön velem... (???) én meg inkább csak aludni akartam, nem vele és nem ott, kihoztam a nappaliba a kis motyóm, és próbáltam nem bőgni közbe. Végül ő is kint aludt, de nem mellettem , csak úgy itt...  Reggel egy fejbúbra adott puszival hagyott itt... Azt hiszem értek mindent!

2 megjegyzés:

  1. Megkérdezhetem, hogy mióta vagytok együtt? Ha ilyen történetet hallok mindig az jut eszembe, hogy jobb a biztos rossz mint a bizonytalanság. Ha nincs meg az embernek a lelki nyugalma, lelki békéje abból előbb utóbb nagy bajok lehetnek. Azt szoktam mondani, hogy az ember egy három lábú szék. Egyik láb az egészség, a másik a munka harmadik a kapcsolatai- pár és baráti kapcsolatok. Ha az egyik már nincs meg akkor meginog a szék. Viszont a betegség, az egészség megromlása meg kapásból bekövetkezik, hogy nem vagyunk boldogok, nincs lelki békénk. És akkor már az előbb említett háromból kettő "láb' nincs meg és akkor az ember megborul. :(

    Szerintem alaposan és higgadtan egyik este át kellene beszélnetek az életeteket, a jövő képeteket. Most vagytok fiatalok, nem szabad olyan dologra éveket fecsérelni ami nem működik tökéletesen.

    Az életben vár még rátok sok sok élmény, szépség, nevetés.

    VálaszTörlés
  2. köszönöm a kommentet, kísértetiesen így látom én is a dolgot! augusztusban leszünk két évesek, amúgy meg hát 32 évesek vagyunk, és én is úgy gondolom, ha valami nagyon nem működik, akkor ne csesszünk el x évet, arra hogy erőltetjük ami nem megy.
    talán itt még kicsit borúsabban láttam a dolgot, mert friss volt a hiszti, meg már hetek óta ment a feszkó, most úgy látom olyan nagy baj nincs, újra cukik tudunk lenni együtt, és beláttuk, hogy mind á ketten faszok voltunk... igen, én is...
    nekem vele az a furcsa, hogy olaszosak vagyunk... pici szarokon megy ám a vita, néha annyira jelentéktelen dolgokon, hogy már közben is röhögünk amikor leesik, hogy min is sikerült bedurcizni...
    csak nekem ez furcsa... sok... biggel egy évben kábé ötször veszekedtünk, viszont az hangosabb volt, repült ott pohár, tányér, kispárna, lefejezett plüss :)
    hát Katonával többször ugrunk össze, de legalább apró dolgokon.
    hát majd alakul, egyenlőre úgy néz ki megint jó irányba megyünk, aztán kiderül!

    VálaszTörlés