2015. július 12., vasárnap

Majdnem szakítás

Végül éjjel haza jöttem. Hogy megbeszéljük. Azt akartam tudni, hogy szeret e még. És a biztos reakció amit vártam tőle nehezen jött... Amit én borítékoltam nem is volt egyértelmű...
És akkor összeomlottam... Hiába kértem mondja ki hogy vége, nem tette, pedig azt éreztem így akarja. Többször elindultam, hogy akkor én elmegyek, úgy hogy azon imádkoztam magamba, hogy ne engedje.
És nem engedte, de nem úgy ahogy én hittem, hogy vissza tart...
Láttam, hogy hosszú hetek után érti, hogy miről beszélek, de nem voltam és nem is vagyok biztos benne, hogy tud és akar tenni érte. Menni akartam, hogy lássam fél e attól, hogy elveszit, és maradni egyszerre, mert szeretem.
Maradtam... Meddig?  Nem tudom... Az észhez térítő vitából hatalmas veszekedés lett, és talán ki is derül hogy nem lehet megmenteni minket... Kurva vékony pallón táncolunk... Vele, nála én ezt még soha nem éreztem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése