2015. július 29., szerda

A Zuniverzum meg igazán kegyes hozzám

És nem akarja, hogy a szabadságom holmi hétköznapi takarítással teljen...
Jó, hát igazából én sem, de arra gondoltam, hogy két nap alatt kinyalom a lakást, és akkor lelkiismike furka nélkül lehet majd lazulni.
De ha a zuniverzum küldi a jeleket, nekem ezt bizony el kell fogadni... Tegnap víz nem volt a lakásba, ma meg áram (kíváncsian várom a holnapot ~nem), persze ezek nélkül is lehet ezt~azt csinálni, de nem akarom én megerőszakolni a dolgok rendjét!
Mondjuk egész rendesen unatkozok, mert nyilván amikor én ráérek, mindenki más dolgozik, meg ügyintéz stb. Hát a szociális életem sem ezen a héten fogom fellendítEni... Szóval egyenlőre az tölti ki a napjaim, hogy reggel kurva komótosan iszok egy kávét, sétálunk egy derékleszakadósat a Zebbel, leugrok a boltba, főzök valamit az én Katonámnak, várom haza (hogy megegye amit főztem), le visszük együtt a Zebet, aztán pihenünk... Aha, kicsit kevés az inger, valahogy mégis jó most így.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése