2015. június 7., vasárnap

Megismertem a tulajt...

Az meg úgy történt, hogy nekem sokat meséltek már a lányok, hogy a tulaj ilyen ~olyan (faszkalap szinonímái), de két és fél hónap alatt nem találkoztam vele.

Aztán az úgy volt, hogy pont nagyon nem volt vevő, én meg már nagyon rá akartam gyújtani, és ahogy kiléptem a hátsó bejáraton, látom, hogy egy hülye kis köcsög épp a gazdasági bejárat előtt akarja leparkolni az X5~ét.... Nem túl kedvesen szóltam neki, hogy lesz szíves átállni a full üres parkolóba, mert itt bizony nem hagyhatja a kocsit, amikoris a kis köcsög kurva magas lórol bekérdezett, hogy tudom e, hogy ki ő... (nem tudtam...) gondoltam ez a szokásos menő duma lesz, hogy ő az ilyen ~ olyan kapdbefaszom ember...hát jól sejted, ő volt a tulaj... Miután ilyen szimpatikus keretek között megismertük egymást bejött, és természetesen lefikázott mindent, bele kötött mindenbe, aztán ahogy jött, úgy ment...
Bruttó kettő perc múlva hívott a területi képviselőnk, hogy elég ügyesen játszok az állásommal... Én meg akkor már kurvára röhögtem az egészen, mert ez a sztori annyira én vagyok... Végül nem rúgtak ki (még), mondjuk a próbaidőm a héten jár le, hát maximum én leszek az első a pékség történetében, aki hirtelen halált hal az első három hónap után...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése