2018. augusztus 24., péntek

TGIF!

Nem vagyok különösképpen fostos csibe, de két és fél év után ma rányúltam a pánikgombra...

Raktam már ki csatak részeg embert, küldtem el bemindenezett  orkot csípőből a picsába, volt, hogy megmutattam a gázsprèt, de ez most sok(k) volt....

És persze mire a távfelügyelet lereagálta, és odaértek a rendőrök, meg is oldódott minden... És én hirtelen kurva dühös lettem, hogy ezt mégis, hogy a faszomba gondolta, hogy ezt így velem, és dühös voltam azért is, mert megijedtem, magamra, hogy baszdmeg ennél te faszább csaj vagy...

Szóval tök köszi, hogy péntek van, tök köszi, hogy Szabin leszek egy hétig (nem emiatt, tervezett szabadság), mert isten bizony nem bírom tovább a mindent ami van!!! 

Aztán lehet depressziósnak lenni tőlem, amiért ezt kiírtam magamból, de ez még mindig az én játszóterem itt, világos?

1 megjegyzés: