2017. június 6., kedd

Lustaság fél egészség

Történt itt mindenféle az elmúlt napokban, szombaton én még dolgoztam, és olyan brutál napot sikerült letolni, hogy haza jöttem és sírtam egy kicsit, mert a faszért kell megőrülni az embereknek, ha két napig zárva van minden?...

vasárnap meg például annyira elegünk volt a világból, hogy képesek voltunk ki se tenni a lábunkat a lakásból, cserébe öt órán keresztül final four~t néztünk, megünnepeltük Katona szülinapját (kettesben... Nagy buli volt :) ), és csak hétfőn volt legközelebb igényünk rá, hogy társaságba menjünk, Hisztisékkel találkoztunk, végigtáncoltunk egy elég szarul hangosított koncit, közben a fiúk elég cukin besöröztek.

Tegnap meg varratni voltunk, vagyis csak Katonát varrták, én csak lelkitámasznak mentem, hát... Magára varratott egy fél háborút (mi mást? :) )... nagyon szép lett amúgy, kurva ügyes a csaj aki csinálta, viszont elég nyers, úgyhogy el is dőlt, hogy az enyémet nem ő csinálja.

A héten szabin leszek, mert kurvára elegem van a munkahelyi játszmákból, sok~sok~sok az egész... Mindenféle túlélő tervekkel meg stratégiákkal járunk be dolgozni, fel nem tett kérdésekre készülünk válaszokkal, tök beteg az egész, szóval chill meg pihike lesz itt a napokba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése