2017. június 28., szerda

Azon gondolkozom

azon gondolkozom, hogy vajon hány évet kapnék, ha átmennék a szomszédhoz, elvenném a fúróját és a seggébe dugnám...???

Negyedik hete fúrnak... És szerintem nemcsak a házirend szerint gáz este tízkor is fúrni~faragni...

És akkor tegnap reggel kitettem a szemetet az ajtó elé, hogy el ne felejtsem levinni, ők épp pakoltak be valamit a lakásukba, és megkérdezi, hogy nem túl hangos nálam a zene?  (tény, ordított a tankcsapda), én meg ártatlanul mondtam neki, hogy hát nem tudom, mert nem hallom a fúrótól...

This is the beginning a beautiful friendship... Wait... No!

(említettem már ma, hogy tele van a faszom?)

5 megjegyzés:

  1. Ha tudnád én is mennyit álmodozom erről...

    VálaszTörlés
  2. Ez nemi erőszaknak vagy testi sértésnek minősül?:D

    VálaszTörlés
  3. Eleg sokat, mert befigyelhet akar egy eshetoleges szandekkal elkovetett emberoles kiserlete is, ugyhogy inkabb maradj a Tankcsapdanal.:-)

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom minek minősülne, mindenesetre valaki mást is zavar, mert tegnap reggel kitettek egy üzenetet nekik a közös faliújságra, hogy hát hahó :) úgyhogy nem kell durva eszközökhöz nyúlnom úgy néz ki :)

    VálaszTörlés
  5. A biztonság okán tekerhetnél a volume gombon - feljebb !!

    VálaszTörlés