2017. február 15., szerda

Életünk, egy kibaszott burleszk

Én tényleg nem akarom hangosan kimondani, hogy 2017 is épp olyan köcsög év lesz, mint 2016, de hogy eléggé úgy néz ki...

Hétfőn még a szombati ivászatot nyögtük, mert szerintem mi már ehhez öregek vagyunk, de hát semmi baj, kell ilyen is.

Kedden arra estünk haza munkából, hogy Süti kapkodja a levegőt, a mellkasa tiszta ödéma.. Nyilván öt orvosból egy sem vette fel a telefont, így kölcsön kocsival (és lejárt jogsival) irány az állatkórház... Megint úgy indultunk el, hogy..Kapott vízhajtót meg antibiotikumot, kritikus éjszaka lesz azt mondták, egész éjjel forgatni kellett, hogy nehogy megfulladjon alvás közben...
Azóta jobban van.

Tegnap este hívott Katona, hogy nem tudnak elém jönni a Zebbel, mert 'valami van a zárral '... Hát a valami van a zárral, az konkrétan azt jelentette, hogy elindultak elém és bent ragadt a kulcs, ajtó zárva, kulcs se ki, se be... Mondtam már, hogy nyolc ponton záródó biztonsági ajtónk van? 

Én tulajdonképpen már csak röhögni tudtam, mert ez mi?  De tényleg.
Mondjuk amikor még két órával később is a lépcsőház kövén ültem és tudatosult, hogy bent van Süti összes gyógyszere, már nem annyira volt vicces, mert oké alszunk valahol, meg lesz majd valami, de a gyógyszerek kellenek... Tízre bent is voltunk, és nem, nem akarod tudni mennyibe került ez a két este...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése