2016. március 29., kedd

Szedd össze magad kisanyám!

Ma reggel arra keltem, hogy kicsit elegem van magamból... És hogy ennek vége!
Az elmúlt egy hónapot végig elégedetlenkedtem, végig morogtam... Mert fáradt vagyok... Mert hülye a üzletvezető, mert nem úgy mennek a dolgok ahogy én vártam... Hogy nincs idő semmire bla~bla!!!
Na, hát ennek itt most vége!  Baszki ez csak egy munka... Bemegyek, lehúzom a nyolc órám, aztán el kell engedni! Ami az én dolgom azt meg tudom csinálni, itthon meg nem kell azon idegeskedni, hogy mi lesz!

Tény, hogy kurvára bosszantó amit művel az az idióta, de nem az én dolgom.
Az is tény, hogy ha egy kicsit jobban össze szervezem a dolgokat akkor bele kell, hogy férjen minden a napba, aminek bele kell férnie.

Ez az állandó elégedetlenség egyenlő az önsorsrontással!

Nem vagyok hajlandó elbaszni a napjaimat, keseregni meg stb!

Ja, hát kicsit előbb is kapcsolhattam volna, elég sok szartól kíméltem volna meg magam, de legalább most elhatároztam!

Szóval az új időszámítás most kezdődik!  Nyafi off!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése