2016. március 3., csütörtök

Hetem!

Az új meló nagyjából lefoglalja az összes agyam, de az élet cuki és dobál egy csomó plussz dolgot is, amire ha tetszik, ha nem, kell maradjon kapacitás! 
Nem mondom, hogy fáradt vagyok, de azért kicsit érzékenyen érintett, amikor kiderült hogy a mai szabadnapom sztornó, és cserébe egyedül (!!!) leszek délután... A délután tök oké, nem attól vagyok én betojva, sokkal inkább az esti zárás miatt izgulok. (tegnap első körben kijöttem mínusz 200 ezerre... Muhaha...)
Amúgy egyébként szeretni fogom én ezt, mert végre kicsit többet és jobban kell használni az agyam, de erős túlzásnak érzem, hogy ma már egyedül hagynak! 

Katona a héten ötösre vizsgázott nálam, olyan szinten volt stabil kis háttérország nekem. (bár csütörtökön kicsit összedurrantunk, de öt perc alatt le rendeztük azt is)

És tényleg ha csak egy nagyon kicsit sikerül(ne) jobban beosztani a szabad időm akkor boldogság lenne, mert lavírozok az 'énidő'~Katona~család~barátok~háztartás~pihenés meg stb között, hogy megtaláljam az egyensúlyt, hogy mindenkire és mindenre maradjon, de még nem megy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése