2016. március 15., kedd

Őszinte leszek

Biztos ez a csodás idő is hozzájárul a szar kedvemhez, de kicsit kétségbe vagyok esve!

Én az újmelótól egy kis nyugalmat meg több szabadidőt reméltem! Egyenlőre kurvára egyik sem működik. Nyilván majd fog, de hogy ugye szeretek hitelbe aggódni.

Nyugalom: valahol félúton elhagytam az önbizalmam, és mióta egyedül vagyok izgatottan várom, hogy mikor baszok el valamit... Mert baszki a harmadik (!!!) hét közepén még mindig van olyan, amit tudom, hogy meg kell csinálni, csak nem értem a miértjét. Ez eléggé elszomorít... Aztán van a leendő főnök... Aki...hát ne szépítsük, végig hazudta az önéletrajzát, ha azt mondom fogalmatlan, akkor finom vagyok (és nőies)... És elsejével ott maradok vele és mégegy újjal, tök egyedül, mankó nélkül... Kétségbeejtő!

Idő: én már nem is emlékszem, hogy mikor és hogyan volt, amikor be tudtam osztani... Futok magam után, valami mindig van ami nem fér bele ettől szintén kurva frusztrált vagyok.

És akkor egyenlőre ez van...

1 megjegyzés:

  1. Milyen jellegű az új munkaköröd?
    A tudás hatalom!
    Ha belejössz, belerázodsz még a főnöködet is kitúrhatod. :)

    VálaszTörlés