2015. október 3., szombat

Egyenlőre a mai nap is oké!

Sikerült brutál sokáig (8 óra) aludni, és hát igen, rögtön másképp nézek így mindenre. Ittam egy kávét, le vittem a Zebet, és bár a terv az volt, hogy a piacon vásárolok be, mégis a tesco felé vettem az irányt.
Katona véletlenül elvitte a bicó kulcsát, úgyhogy kénytelen voltam gyalog neki indulni, végülis útközben rájöttem, hogy zenével a fülembe nincs az a távolság, amit nem tudnék megtenni.

Eredetileg csak valami ebédnek valóért indultam, de aztán sütött a nap, Kellemes meleg volt, a playlist is pont el lett találva, és akkor én már tudtam, hogy kell vennem magamnak valamit, valami kis 'jutalmat'.

Általában ilyenkor van az, hogy semmi nekem tetszőt nem találok, és kínomba veszek egy újabb szobanövényt (Katona legnagyobb örömére...nyilván), de most találtam szuper kerámia párologtatót, ügyesen a radiátorra lehet akasztani, víz, pár csepp illóolaj, és kész... Azon túl, hogy végre lesz egy olyan fűtési szezon, amikor nem fáj az orrom a száraz levegőtől, még szép is.
Aztán ha már tesco, ott van mellette a jysk, anyám hogy én most mennyi pénzt el tudtam volna ott költeni... Olyan jó kis akciók vannak... Végül beértem egy kenyeres kosárral, mert a régi már elég viharvert volt, meg egy pici csomózott szőnyeggel, aminek mondjuk még nincsen helye, de rakom ide, rakom oda, aztán valahol majd csak jó lesz.

Vettem plussz zsemlét, így hazafelé még kacsákat is etettem, és most, hogy hazaértem még mindig nem vagyok elég fáradt, szóval takarítok, és holnap már csak a láblógatás marad.

Tudtam én hogy kell nekem ez a három nap...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése