2015. május 4., hétfő

Akinek nincs kutyája

szerintem ne is olvassa tovább... Nem biztos, hogy megérti.

Szóval én tudom, afrikában gyerekek éheznek, és nincs elég ivóvíz sem, Nepálban pedig földrengés volt, és a nemzetközi helyzet, én most mégis a Zeb miatt őrjöngök.

A Zeb, fajtáját tekintve yorki, nem tartom hosszú szőrben, mert szép nagy a drágám, nem állna neki jól, ezért kéthavonta meglátogatjuk a kutyafodrász, és varázsol neki csuda cuki fazont!

A mi kozmetikusunk szülési szabadságon volt, amíg nem dolgozott megoldottuk másnál, nem voltam maradéktalanul elégedett a más munkájával, de vízzel elment a végeredmény!
Alig vártam, hogy a mi régi kozmink újra munkába álljon, mert igenis fontos nekem, hogy szép legyen a gyerek!

Múlt hétre kaptunk is hozzá időpontot, másképp nem tudtam megoldani, hogy el tudjam vinni, szabit vettem ki... Odaérünk, hellosziamegjöttünk, fejére csap hogy uh bocsika, két kutyát írt be egy időpontra... Elég SOS lett volna már a vágás, de jófej voltam, megbeszéltük mára az új időpontot, annyi szépséghibával, hogy én ugyan dolgozok, de majd Katona elviszi.
Mivel hét éve ő nyírja a Zebet, nem gondoltam, hogy baj lesz, vagy hogy magyarázni kellene milyen fazont szeretnék, de a biztonság kedvéért átküldtem Katonának egy képet, hogy mutassa meg, hogy ilyenre szoktuk (mindig!!!!).

Én egyig dolgoztam, de kértem Katonát, hogy küldjön képet ha kész a gyerek, kicsit izgultam, mégiscsak első eset, hogy nem én viszem.

A kép csak nem jött, ráírtam, talán elfelejtette...  Hát nem... Nem akar idegesíteni, inkább nem küld, majd itthon meglátom...  És megláttam... A sokkot kapni, nem biztos, hogy a helyes kifejezés...  (mindjárt mutatom).
Felhívtam a csajt, igazából nem is tudom mit akartam mondani, mert szavak azok nem nagyon voltak, így csak annyit kérdeztem hogy MIÉRT????
Mivel nem nagyon értette mi a bajom, megkérdeztem, hogy miért csinált batmant a Zebből??? Miért vágta snaucer fazonra a kutya fejét, és miért vágott bele a fülébe úgy, hogy folyt a vér belőle?
Gyerekek nem hazudok zokogtam... Egyik oldalt fél centi szőr, a másikon három, a füle úgy nézett ki konkrétan, mintha egy ötéves játékból nyesett volna bele...  Nincs a kutya fején szőr....
Nyilván a kisasszonynak állt feljebb, és különben is miért nem szólt Katona, hogy nem tetszik (szólt) ... Mondom neki, miért mit csinálsz vele, vissza ragasztod???  Évekig ugyanazt kértem hát honnét jött ez??  Nem azért reklamáltam, hogy visszaadja a pénzt, mert az a legkevesebb... De talán egy bocsánat (hogy belevágtam a fülébe és fájdalmat okoztam, és amiért hónapokra elcsúfítottam szegényt) belefért volna...

És igen gyerekek, tudom hogy csak szőr, meg fog nőni... De habzik a szám... Gondolom mindenkinek vágta már félre a fodrász a haját, hát ilyen érzés... Vagy Gondolj bele van egy cuki gyönyörű gyerkőckéd, elviszed fodrászhoz, hogy igazitsa meg a kis haját, és mondjuk tar kopaszra vágja... Hát ilyen érzés ez...

Egy óra óta zokogok, egyszerüen nem tudok lenyugodni, rá nézek és sírok... Próbáltuk viccesen felfogni a dolgot, gyorsan átkereszteltük motkánynak, de nem bírom...  Sírok...

És igen, jöhetnek a hülye picsás kommentek, meg az örülök, hogy ez a legnagyobb problémád jellegűek, nem várom, hogy bárki megértse, de nekem ezt most le kellett írnom...

És akkor a képek... Amit kértem, és amit kaptam... (és nem túlzok, amikor azt mondom hogy élőbe sokkal gázabb)

1 megjegyzés:

  1. Miért lennél ezért hülye picsa? Nekem macskáim vannak ugyan, de ez olyan, mintha bántották volna a gyerekedet, pláne hogy belevágott a fülébe basszus! Szegényke! :(

    VálaszTörlés