2015. február 14., szombat

Hello rosszkedv...

Nem, három nap alatt sem sikerült helyre rántgatni a kedvem, pedig (bort is ittam) sütött a nap is...

Pénteken egész nap baszogatva voltam, de olyan szinten, hogy meló után rögtön haza mentem, mert éreztem hogy nem vagyok kompatibilis a világgal, és lefeküdtem egy órára, hogy elmúljon ez az egész.  Nem múlt el...

Szombatra sem... Lemondtam a csajos programot ( szemét módon), gondoltam megváltom otthon a világot, és dühömbe kitakarítok, majd az jó lesz nekem...  Hát ki lehet találni ki nyűglődött egész délután, és ki nem csinált semmit... Amitöl meg jól rámjött estére a lelkiismike furka... Adtam magamnak egy esélyt, hogy reggelre tuti kialszom ezt az egészet.... Nem bazmeg ,nem sikerült....  Hajnalban még Katonának is majdnem beszóltam, úgy kellet magamra szólni, pedig ő aztán igazán nem tehet semmiről, sőt tegnap egy kis készátverés showt is rendezett nekem Valentin nap alkalmból...

Valami legyen már velem, mert én ezt így most utálom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése