2015. február 24., kedd

Amúgy meg

Szörnyen másnapos vagyok... Aha, igen így délután négy körül.

Az úgy történt, hogy tegnap délután megbontottunk egy üveg bort, mert miért ne, aztán hirtelen valahogy el is fogyott, pedig én úgy terveztem, hogy a vacsi mellé borozunk.

Aztán kitaláltuk, hogy vigyük le a Zebet, és séta közbe beszerezzük az utánpótlást, szigorúan egy ~egy pohár erejéig...

Nyilván a második üvegnek is a valagára vertünk. Kilenckor én már az ablakból kiabáltam a gyalogosoknak ezt~azt, tíz körül pedig szimplán beájultam, konkrétan nem emlékszem hogy kerültem az ágyba...

Mondjuk Katona nagyobbat szívott mint én, mert ő reggel korán kelt, mondjuk velem ellentétben nincs semmi baja.

Én meg csak ülök itt és várom a megváltó nyolc órát...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése