2015. február 18., szerda

Bedarált a gyógyszeripar

Pár hete írt fel az új pszichonéni új gyógyszert, amit én rögtön el is döntöttem, hogy majd jól nem fogok szedni, mert nekem nincs is rá szükségem, köszönöm szépen majd én tudom, és különben is jól vagyok...

Hát ma inkább mégis kiváltottam, és kísérleti jelleggel szedem... Kurva sok mellékhatása van...  Tudom, ne olvassam el!

Néha elgondolkodom, hogy baszki itt vagyok 32 éves, és ilyen szarokat szedek...  Hogy lesz majd olyan amikor már nem kell?  Vagy hogy az élet baszott meg ennyire 32 év alatt, hogy gyógyszer kell, vagy szimplán orvosi eset vagyok? 

Nagyjából minden rendben van körülöttem, jó dolgok történnek velem, végre azt érzem,hogy jófelé megyek... Akkor mégis miafaszom??? 

Dühös vagyok magamra, a világra, az életre, hogy én nem, nem ilyen vagyok, nekem ez nem kell, én jól vagyok, mégis miért?  Minek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése