2014. február 14., péntek

Mi van a táskádba? (rendetlenség)

Talán Molnár Ilonka volt a táska borítós képek elindítója, és mivel sokaknál láttam, meg aztán aktuális volt egy táska rendrakás, ezért én is csatlakozom!

Hát íme:
Van itt határidőnapló, rögtön kettő, mert még a tavalyit is cipelem, igen, lusta voltam a fontosabb dolgokat átírni az ideibe

Pénztárcából is kettő... Na nem azért mert annyi a pénzem, hogy egybe már nem is fér, az amerikait használom, a vottyont meg egy nagyon kedves baráttól kaptam, de nincs szívem befogni, de azért velem van

Személyes okmányok, nyilván minden egy helyen... Örök félelmem, hogy egyszer elhagyom az egész tacepaut, és kurva sok pénzért kell majd mindent pótolni...

Nedves törlőkendő, mer az kell! Na meg papír zsepi ... Ne fújjogj valakitől kaptam a hellokittyist!

Testápoló... Mert a bőröm maga a góbi sivatag.

Vitamin... Most épp csak króm mert a d vitamin elfogyott

Cigi, öngytjtó, zsebhamus mert alap és mert kell.

Füldugó... Azt nem tudom hogy került oda, de tényleg

A piros malacos kis doboz pedig a saját kis gyógyszertáram, nem tud olyan dolgod fájni, amire nekem nincs gyógyszerem!

A képen nincs rajta a telefonom, ami nélkül még a wcre sem, és a kulcsom... Na az is megérne egy fényképet... Fél kiló cukiság!

Ja és alapesetben még gázspray is van nálam, de valamelyik este beraktam a kasszában, hogy jól lefújjam a gyanús alakokat, aztán jól ott is hagytam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése