2014. február 14., péntek

7 things

Annunciata hívott játszani,  én meg próbálok 7 olyan dolgot elárulni, amit eddig még nem... Nehéz lesz, mert itt teregetem ki a szennyest, de azért igyekszem nem csalódást okozni.

1. Több mint fél éve nem nézek tévét... Akkoriba elég szarul voltam, idegesített minden és mindenki. Épp a híradó ment, ahol vezető hír volt hogy a makkoshötykei állatkertben kettőt fialt a mosómedve (nem tudom már hol és mi született de kábé ilyesmi volt), én meg ezen a szaron úgy felhúztam magam, hogy megfogtam a tévét, és egy laza de határozott mozdulattal kivágtam a tárolóba ... Oké , nyilván túlzok, majdnem beszartam míg kicibáltam azt a békebeli szart!

2. Elejétől a végéig el tudom rappelni a gangstas paradise-t... Nyilván a barátaim módszeresen leitatnak és követelik a produkciót!

3. 14-15 éves koromig mindenki Dudunak hívott, és nagyon szerettem, mert nagyon kedves becezés volt, de aztán valahogy kikopott sajnos.

4. Ha már a becezés, eredetileg Reginanak készültem, vagyis egész pontosan Sanyinak. Az úgy volt, hogy apukám annyira szeretett volna másodikra egy kisfiút, hogy amikor az ultrahangon kiderült hogy lány vagyok, anyám meg se merte neki mondani. Így történt, hogy apu kilenc hónapig várta Sanyikát, anyu meg mondta neki, hogy legyen egy arany tarcsi lány név, Regina (awww...).
Aztán amikor megszülettem, volt valami komplikáció, anyu még a műtőbe volt, amikor kivittek megmutatni apunak, aki annyira ledöbbent azon a tényen hogy lány vagyok, hogy lányos zavarában (óójee), annyi rémlett neki hogy e-i-a volt a névben, lazán bediktálta a Regina helyett hogy Edina ... (aztán halál csalódottan hazament, és közölte a családdal, hogy megszületett a Sanyika... És lány ...)

5. Annunciata kedvéért megosztom veletek, hogy gyárilag balkezes vagyok, de az óvónénim szerint az csúnya kéz volt ezért át lettem szoktatva... De rengeteg dolgot csinálok meg mindig balkézzel... Például írni mind a két kezemmel tudok.

6. Rengeteg hülye bogaram van, meg babonás is vagyok, a legérdekesebb agymenésem, hogy nem tudok úgy aludni ha a paplan gombos fele a fejem felől van, mert szorít ... :)

7. Egyszer tartozás fejében el akartak vinni az alföldre kurvanak... :) de ez egy hosszú történet!

1 megjegyzés: