2014. február 24., hétfő

A teknős meg a masszázsbérlet esete ...

Hát az meg úgy volt, hogy nekünk holnap lesz a fél éves 'évfordulónk', úgyhogy meg is beszéltük, hogy semmi ajándék, örülünk egymásnak laza vacsi egy jó film ilyesmi ...

Csakhogy addigra már mind a kettőnk fejében megszületett az ötlet, hogy mit szeretne a másiknak, közbe persze bőszen győzködtük egymást, hogy de tényleg nem veszünk ám semmit... (muhaha)

Így történt, hogy kaptam egy iszonyat szép faszobrot (na mégegyszer fa-szobrot...) és egy tíz alkalmas masszázs bérletet .... Ami egyrészről kurvára awww, és úristen, és boldogbirkabőr (juhéj) és imádom, de amikor mondta Katona, hogy akkor holnap reggel mehetek is, mert kért időpontot is, és én mondtam hogy hű akkor baj van mert délelőttös vagyok, és mondta, hogy semmi baj, megbeszélte a főnökasszonyal hogy délutános lehessek (omg what a kind of figyelmesség) na akkor azért már odáig meg vissza hatódtam...

A teknős az meg úgy történt, hogy legutóbb, amikor voltunk a Zebnek kaját venni nézegette az akváriumokat és mondta, hogy majd ha nekünk sok pénzünk lesz (felszállunk egy repülőre), akkor lesz egy teknősünk! Nekem meg nyilván nem kellett több...

Szóval van teknős aki a keresztségben a Turbó nevet kapta (aha, szeretjük a meséket), és amúgy várakozásaimmal ellentétben elég cuki, és tud mindenféle trükköket! Tud buborékot fújni a víz alatt, meg hátrafelé úszni, meg hasast ugrani a kőröl, meg kacsintani... Hát azt hiszem egyenlőre ennyi a tudása, és hogy mennyire értek hozzá, azt jól mutatja, hogy az előbb mikor haza értem, simán azt hittem hogy meghalt csóri, aztán kértem telefonos segítséget és kiderült hogy hát ő alszik... Jól van ne röhögj , én nem tudtam hogy a baba teknős szokott ilyet!!!

Szóval hepinessz van, hoztam képet is... Tök cuki... Meg zöld!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése