2018. október 31., szerda

Tko

Miután múlt héten minden nap három harminckor keltem, és 12~14 órát dolgoztam, túlestünk az éves leltáron (ami durván mínuszos volt ~ szerintem ki fognak rúgni), szóval a szervezetem úgy döntött, hogy fuck this shit,  elég volt, és konkrétan ledöntött a lábamról, valami fosós~hányós megfázásos történet...

Mivel a héten köztes lettem volna, kivettem ezt a hetet, amiért a kolléganők szerint a kurva anyámat egyébként... Amit nem is igazán értek, mert az ő beosztásukat nem érinti.

Nem vagyok kifejezetten tápos fajta, de így tényleg nem tudnék dolgozni, gyakorlatilag három napja, napi 16 órákat alszok, fáj minden, tegnap már kértem Katonát hogy lőjön le, de szerinte indokolatlan fegyverhasználatnak minősülne  😄

És egyébként csak azért nem 24 órát alszok a 24~ből, mert a kolléganők ilyen hívásokkal tartanak ébren, illetve karban a vérnyomásom:

Hívás1: (hajnal!  4 óra 20) megszólalt a riasztó, kit kell hívni????  

~teljesen biztos, hogy nem engem, távfelügyelet Cuncuska! 

Hívás2: elromlott a hűtő...

~esetleg próbáld meg a műszakiakat, szerintem valamennyivel többet értenek hozzá mint én.

Hívás3: kell ma rendelni? 

~Minden(!!!) héten, hétfőn, szerdán és pénteken rendelünk... Szerinted kell?

Hívás4: elfogyott az xy hüvely, van még valahol? 

~a raktárban nézd meg légy olyan jó...

Hívás5: be tudsz ugrani, amig átmegyek a postára? 

~A posta este hétig nyitva van, a műszakodnak kettőkor vége, szerintem bőven oda érsz, bicsi bocsi ha bunkó vagyok, elnézést de nem merek a wc~től tíz méternél messzebbre merészkedni.

Azt hiszem kicsit most neheztelek rájuk.....

2 megjegyzés:

  1. Varj, ezt be kell dolgoznom:otthon fekszel betegen(tok mindegy,hogy szabin vagy tappenzen)de felhiv es megkerdezi, h.be tudsz-e helyette ugrani,mert postara menne??!!

    VálaszTörlés
  2. Ühü! Pontosan így! Kurva fontos lett volna tudni, hogy a 63 ali~s csomagja közül melyik jött meg. Mivel két percre lakok akár le is mentem volna, de hogy ugye még a
    Koba gyereket sem tudom levinni mert wc6~hez vagyok kötve...

    VálaszTörlés