2018. június 5., kedd

Születésnap

Ma van Katona szülinapja, nem ragozom túl én mit érzek (nem az én szülinapom van, meg ja 'kicsit' ma érzékeny vagyok), szóval gondoltam ha már küldeni nem lehet semmit, akkor is próbálok egy fél perc mosolyt csalni az arcára, úgyhogy vettem néhány partilófaszt (aminek a fele nem került fel a képre, technikai okok miatt (Koba miatt)), egy zacskó extra jutalomfalatot, és megbeszéltem a gyerekkel, hogy én mindent oda készítek, bevilágítom a képet, és legyen kedves némi juttatás ellenében kábé húsz másodpercig megülni azon a formás kis valagán. 😁

egy órával, egy csomag jutifalattal, és két agyvérzéssel később volt a telefonomba 218 kép, már 'csak'
ki kellett választani ahol minden egyben volt, tolni rá néhány effektet, oszt cső....

(külön szeretném felhívni a figyelmet a digitmintás háttérre, amit csak 17szer bontott le a gyerek két kattintás között,  de hősiesen 18szor operáltam vissza)

(az üzenet második része kicsit személyes, infantilis, úgyhogy azt kitakartam)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon ugyes/kedves voltal, tovabba boldog szulinapot az erintettnek!
    🙂

    VálaszTörlés
  2. Wow, tök profi kép lett! :) Megérte a szenvedést! :))
    Milyen kis okosan, édesen figyel! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki köszöntés :-)

    VálaszTörlés
  4. Hát, köszönjük szépen 😘

    VálaszTörlés
  5. Boldog Szülinapot a Szülinaposnak! :)

    izééé, olyan képet nem kaphatunk, ahol a formás kis valagával (idézet a szerzőtől! :) ) bulizik ez a kis cukiság?? naaaa! :)

    VálaszTörlés