2018. június 18., hétfő

Monday, fuck you very much!

A három harmincas kelést, a brutál szar hétfőt, és a kedvenc~kedvenc bögrém elvesztése fölötti gyászt**megkoronázva, most hívott fel a nővérem, hogy megmondja mit vegyek a gyerek (óvodai!!!) ballagására*, amire amúgy meg sem hívtak!

Amúgy majd, jövök, normális tartalmú posztokkal is,  Kobával is, csak most ezt így le kellett írnom.

*most komolyan!!!  Baszki, a mi időnkbe (még mamutok futkostak), adtunk egy puszit a konyhás néninek, a dadusnak meg az óvónéninek, aztán másnap nem mentünk... Vagy csak én nem értem?


**mosogatás közben kicsúszott a kezemből, és hirtelen halált halt 

5 megjegyzés:

  1. Tökéletesen igazad van,és ezt anyaként mondom

    VálaszTörlés
  2. Es ovoda!
    Vicces komolyan
    Hogy nem hivtak meg🙁 De hogy ajandekot kernek az is 🙁

    VálaszTörlés
  3. Angliában az oviban talárban és sapkában ballagnak el a kölykök, nevetséges, szerintem...

    VálaszTörlés
  4. Részvétem a bögre miatt! :(

    Nem is értem miért értetlenkedsz az ovis ballagáson és ajándékozáson?! ;) :D
    Pont nemrég volt egy cikk valahol, hogy már egy-egy ovis/ált.iskolás ballagásnak is teljesen indokolatlanul nagy feneket és ünnepséget kerítenek. Mi lesz majd a gyerek esküvőjén??? :O

    VálaszTörlés
  5. De köszi, hogy megerősítitek, hogy nem vagyok ufo! 😊

    VálaszTörlés