2018. május 27., vasárnap

10 nap

nah szóval :) hááát tíz nap...

Az előzményekre tekintettel -amikor is az utolsó beszélgetéseink egyikében elhangzott, hogy nem vagyunk együtt, és hogy a szeptemberig csak a lakásról és Kobáról akar velem beszélni- nyilván amellett, hogy rohadtul megörültem neki, amikor megláttam az ajtóba, azért a sportszelet is becsúszott a bugyiba, hogy most akkor itt most mi fog történni.

Az első nap olyan zavarban voltunk mind a ketten, mint az állat, ő igyekezett ezt leplezni, én meg nem vagyok ekkora színésznő, és este mondtam is neki, hogy bocs ha hülyén viselkedek, de nem igazán tudom, hogy most hogyan is kellene ezt jól kezelni.

Hála égnek másnap reggelre oldódott a feszkó, és hát nagyjából mindenre fel voltam készülve, de arra, hogy ennyire normális-kedves-cuki lesz... hát nem igazán számítottam. 
Igazából nem kellene nekem ezeken már meglepődni, mert mindig-mindig ez a forgatókönyv, hogy amikor távol van, igazi paraszt módjára viselkedik, aztán amikor hazaér, akkor meg tök más, de hogy azért ez most így töményen három hónap volt.

Ebből a 10 napból nem tudok hű de nagy dolgokat kiemelni, csak olyat, ami nagyon hétköznapinak tűnhet egy normális kapcsolatban élőnek, de nekem bizony nagyon nagy dolgok voltak ezek újra... apró és kevésbé apró figyelmességek, gesztusok, kedvességek, nem akarok róla beszélni, de pár nap múlva mégis elmondom magamtól típusú beszélgetések.
Összességében nagyon jól működtünk együtt ebben a tíz napban, imádja Kobát, nagyon tetszett neki, hogy milyen kis okos, kedves és jól nevelt kis kölyök.
(és igen baszdmeg, lebuktunk az ülőgarnitúrával (is), és ugye itt pánikoltam már egy hónapja, hogy ebből oltári balhé lesz, és nem is volt, majdnemhogy röhögött az egészen, hogy hát na kölyök, tudtuk, hogy nem ússzuk meg károk nélkül)

Láttam rajta, hogy tényleg jól érzi magát (velünk) itthon, hogy jó itthon lenni, és nem is akartam lerohanni a gondolataimmal, de azért éreztem, hogy mielőtt visszamegy, azért van mit megbeszélni, és indulás előtti este egy pohár bor mellett próbáltam neki mindent elmondani, amik nélkül semmiképp nem szerettem volna megint elengedni.
Túl sok választ nem kaptam, de most mégis könnyebb, mert kimondtam, mert láttam közben az arcát, mert tudja amit szerettem volta, hogy mindenképp tudjon.

A búcsúzás az megint filmbe illő volt :D annyi külömbséggel, hogy most közönségünk is volt, gyakorlatilag az egész pályaudvar minket nézett, ahogy ő a (kurva) szexi egyenruhájában és két hatalmas zsákkal öleli a síró nőt (engem), miközben a cuki kutya ugrál a lábunk alatt :)

Nehéz... de mégis könnyebb

7 megjegyzés:

  1. de-jó! de-jó! de-jó! :) :)

    biztos hülyeséget kérdezek, de ő mindig katona lesz? márminthogy soha nem lesz egyszer majd valami civil állása? pld hadügyminiszter?! ;) :D és ha katona is lesz, akkor mindig távol tőled/tőletek?
    csittegj le nyugodtan, ha túl indiszkrét vagyok vagy ez hadititok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hogy mindig katona lesz e, van olyan terv, hogy átmegy tűzoltónak, igazából nem akarnám tőle 'elvenni' a katonásdit, mert neki tényleg ez az élete, de azt gondolom lehetne ezt kapcsolat szempontjából jobban is csinálni!
      És hát elvileg nem lenne ennyit távol, csak rohadt rosszkor szerelt fel, és emiatt volt először sokat távol, utána meg kiderült, hogy menni kell misszióba (nem opcionális a dolog), akkor meg azért volt sokat el, mert felkészítés, gyakorlatok, képzések stb., most meg ugye kint van... Mondanám, hogy ha letelik jobb lesz, de vannak olyan félinformációk, hogy ahogy hazaérnek, készenlétbe rakják őket, ami bizony azt jelenti, hogy jövő év elején megint menni kell, de erről egyenlőre nem vagyok hajlandó tudomást venni :)

      Törlés
    2. ''nem akarnám tőle elvenni a katonásdit''=nem is tudnám, ez az ő döntése maximálisan, igazából úgy értem, hogy soha nem állítanám választás elé, hogy vagy én vagy a sereg

      Törlés
    3. köszi! :)
      azt sejtettem, hogy nem akarnád "elvenni" tőle ezt, nem is tűnsz olyannak, aki odaállna hisztizve elé, hogy akkor most döntsön. :)
      talán kicsit bénán is kérdeztem. csak nekem ez annyira ismeretlen dolog, hogy itthon, békeidőben egy hivatásos katona miket csinál, mi a munkája... (jó, kerítésépítés, árvízvédelem... de ezek szerencsére nincsenek minden nap)
      másrészt meg tényleg az jön le sokadjára, hogy ha itthon van, veletek van, akkor okésak a dolgok! :)
      (összevissza lettem, mert még lennének kérdéseim, de nem merek szemtelenül tolakodó lenni! :) )

      Törlés
    4. Hidd el nagyjából nekem is ismeretlen volt a dolog amikor vissza szerelt, fogalmam sem volt hogy ez mivel jár, mert igen nagyjából ez volt az én fejemben is, hogy béke időben mi az úristent csinál egy katona, gondoltam ülnek a laktanyában és unatkoznak... Hát.. Nem hagyják őket, mert ha már ennyi pénzbe kerül ezt a kismarék honvédség az államnak, hát mutassanak valamit, ezért ilyen demonstráció jelleggel random kitalálnak nekik kábé mindent, ami nekem mezei halandó civilnek sokszor értelmetlen, értelmezhetetlen,nem értem a motivációt, engem körülbelül a harmadik órában vágnának ki, mert nekem ha azt mondják feküdjek le a birkaszaros mezőn (true story), rosszabb napomon röhögve elküldöm a picsába, jobb napomon visszakérdeznék, hogy miért, és amikor azt mondanák hogy azért mert ez a parancs, akkor ugyanez, szóval ehhez kellőképpen 'állatnak' kell lenni!
      Kérdezz nyugodtan, ha olyan amire tudok válaszolni nagyon szívesen, a nagy titkokat én sem (mindet) tudom, mert ugye titoktartás 😉

      Törlés
  2. Ez aranyos volt
    Mosolygos
    ❤️

    VálaszTörlés
  3. de örülök :) <3
    akkor tényleg az lehet a háttérben, hogy amikor távol van neki is nehéz és azért bunkózik veled. remélem :)

    VálaszTörlés