2018. április 23., hétfő

fszmt

Két hete nem kérdezte meg senki, hogy hogy vagyok, hogy mi van velem, hogy mi történt velem aznap vagy ilyesmi, és én két hete csak vagyok a fejemben kusza gondolatokkal, és közben belül nagyon ordítok.

Mert beteg vagyok, lázas vagyok, fáj mindenem (igen, én vagyok az a kurva tehetséges, aki képes 26 fokokban megfázni.)
Ordítok, mert nagyon fáradt vagyok, mert napi 10-12 órát dolgozom, és próbálok kurvára maximalista lenni, de az az igazság, hogy néha még a minimumot is alig érem el.
Ordítok, mert a Hisztis helyére érkező új lány (még nincs fedőneve) egy primadonna, napi átlag háromszor sértődik meg, amikor próbálok valamit elmagyarázni, megmutatni, mert ő már önállóan akarja csinálni (de hogy ugye ennyi idő után kurvára nem megy), aztán amikor rájön, hogy ez még korán van, akkor azért hisztizik és így tovább.
Ordítok, mert ennyi munka mellett nem annyit foglalkozom Kobával, amennyit kellene, ennek okán újra nekiállt huligánkodni, amíg egyedül van, ma éppen az ülőgarnitúra bőr kárpitja bánta, amit egyébként nem értek, mert elvileg fel sem tud menni. És valahol kuvára meg is értem baszdmeg, 11 órákat van egyedül, persze, hogy nem jó ez így neki sem... akkor sem, ha hajnal fél négykor lemegyek vele egy húszperces sétára, amit szerintem csukott szemmel abszolvál, mert kurvára nem érti, hogy miért kell egyáltalán ilyenkor felkelni, őszintén a hajnal hármas kelést az én szervezetem se érti (a második kávé után sem). És akkor kurva lelkiismeret furdalásom van, mert ez így nem jó.... de egy darabig akkor sem tudok előbb eljönni, ha egy részét haza hozom a melónak, és ezt baszki sehol nem láttam jönni, amikor arról volt szó, hogy Hisztis leszámol.
Ordítok, mert Katona szarik rám... ideig-óráig tudom kezelni, de újra és újra elkap az agyvérzés, hogy de hát mi a faszom ez? és miért? és most már tényleg csak akkor fogunk újra szóban beszélni, amikor hazajön (és meglátja, hogy Koba szétbarmolta az ülőgarnitúrát és kivág minket)?
Ordítok, mert múlt csütörtökön ott ültem a pszichológusnál, és kurvára mindenről beszéltem, csak erről nem, illetve csak nagyon érintőlegesen, mert majd én hero vagyok és erős, és kibírok mindent... aha...

5 megjegyzés:

  1. sajnálom, hogy ez a helyzet. És Katona viselkedését sem értem...lehet, hogy ő is szenved a messzeségben és inkább így tart távol magától, h ne legyen szarabb neki lelkileg? Drukkolok, hogy jobb legyen a helyzet minden téren :) <3

    VálaszTörlés
  2. Nyugodj meg... lehet, hogy egyszrűen olyan a szitu, hogy valamiért nincs lehetősége, s Neki is kurva szar. Kobát pedig ő is akarta, tehát a garnitúra rész pipa.

    Mi ez a hajnali séta? Nem vagyok képben.... Hajnalig kell dolgoznod?

    VálaszTörlés
  3. de aranyosak vagytooook... <3 :)

    végig pörgettem már én is ezerszer, hogy mi volt ez az éles váltás, azután, hogy elment, és igen persze én tökre elhiszem, hogy ott sem mindig túl vidám az élet (bár a fb-os képei nem egészen ezt sugallják, de oké értem, egy fénykép erejéig bárki tud mosolyogni), de én úgy gondolom, hogy mivel ismer, mivel tudatában van annak, hogy ez nekem rossz, és tényleg csak napi egy-egy üzire gondolok mondjuk, és nem három órás videóhívásra, azért ennyire megerőszakolhatná magát, mert ha szeretek valakit, az bizony arról is szól, hogy csinálok olyan dolgokat, teszek olyan gesztusokat, ami a másiknak tudom, hogy mennyire nagyon fontos... szóval értem is őt, meg nem is... teljesen biztos vagyok benne, hogy tudja mennyit sírok itthon utána/érte... és ezért fáj ez ennyire nagyon.

    A hajnali séta... hát azzal meg az van, hogy időközben a vezetőség kitalálta, hogy hajnal ötkor (wtf) nyissunk, nem feltétlenül a vevők miatt, hanem hogy ebben a csendes állapotban könnyebben, gyorsabban intézhessük a napi papírmunkát.... hiába ellenkeztem, hogy haaaahóóó, szerintetek mennyire leszünk hatékonyak hajnal fél ötkor? mennyire van ébren az ember, mindenféle amúgy is felesleges excel táblázatok kitöltésére, bevételezésre, több milliós rendelések írásához? hát kábé semennyire... és én még kurva szerencsés vagyok, mert három perc sétára lakom a melóhelytől, de ahhoz, hogy fél ötre beérjek, azzal együtt, hogy embert varázsolok magamból, hogy arcot rajzolok, kávézok, Kobával lemegyek, még így is negyed ötkor kelek...gyász...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De amugy pl irni szokott? Cset vagy email? Vagy egyszercsak lehuzta a rollt es kesz?
      Nagyon sajnalom ez az egeszet, remelem jobban vagy kicsit! <3

      Törlés
  4. Sajnalom a rossz hangulatodat nagyon
    🙁
    Olyan jo lenne segiteni, dehat en nem tudok.
    Fonokod megbolondult szerintem, kutyuska szegeny, hogy ilyen sokat van egyedul
    Nehez basszus

    VálaszTörlés