2017. november 3., péntek

Are you fucking kidding me????

Oké... Lehet, hogy mégis igaza van annak a félmarék embernek, aki körülöttem van, és azt duruzsolja a fülembe, hogy egy kibaszott hero vagyok, meg hogy erős a lelkem.

Az úgy volt, hogy egy ismerős ismerősének az ismerőse épp ki akarja adni a lakását... Én meg itt az elmúlt hetekben kurva spirituális vagyok, figyelek jelekre meg minden , és akkor azt mondtam magamnak, hogy oké, ha ez a lakás az enyém lesz, és engem választ a tulaj, akkor az baszdmeg jel... Akkor az az utam, hogy el kell mennem MOST, történjen utána bármi is.

Felhívtam, hogy elmennék megnézni, megbeszéltük az időpontot stb. És akkor én kurvára bőgtem, hogy baszki... Ha azt mondja oké, akkor költözök... Úúúristen!

Odamentem a megbeszélt időpontra, jött a srác... Inkább faszi... Hát... Gyerekek... Mindegy, egy putri, de van domestos, kellő fantáziám, meg egy kis szépérzekem, esküszöm még bele is fért volna, ennyi pénzért mégis mi a szart várok?
Beszélgettünk az emberrel, és amikor jöttek volna a konkrétumok, hirtelen elkezdett hápogni...  Én állat meg még próbáltam szépíteni a helyzetet, mondtam neki, hogy megértem, hogy nehéz döntés, van egy csomó jelöltje, nyilván normális rendezett emberkének akarja kiadni a pecót, és hogy tökre megértem, ha most nem mond semmit, és megnéz másokat stb~stb, bla~bla~bla...
És akkor annyiban maradtunk, hogy majd keres, ha széna, ha szalma!

És.... Hát keresett is, már aznap este kaptam egy üzenetet, hogy nekem adná a lakást ha... Hát... Szóval, ha tudnék vele egy kicsit kedvesebb lenni.... Ööö.... Miután sikerült pánikrohamosra bőgni magam, nyomtam egy block~hide~delete~et.... Jelek mi ? Azok baszdmeg!!!

Hát, hogy a faszomba bírom ezt még?  Vagyis inkább meddig????????? 

6 megjegyzés:

  1. Basszus, mekkora egy gyökér! :o
    :(

    VálaszTörlés
  2. Hát,hallottam milyen árak mennek meg milyen nehéz lakást találni.De ez....
    Mindjuk az ilyen " kedvességen" alapuló lakás dolgoknál minimum ingyen kellett volna felajánlania.A fasz...
    Hogy bír ilyet leírni anélkül,hogy elsüllyedne szégyenében?
    Ez amúgy nem számít szexuális zaklatásnak?
    Mindenesetre az ismerős ismerősének tuti elmesélném.Csak,hogy mindenki megtudja a környezetében.

    VálaszTörlés
  3. Te jo eg
    Nem talalkk szavakat, budos paraszt
    Szerintem ez is durvan a zaklatas kategoria
    Eszem megall
    😡

    VálaszTörlés
  4. Igen, ingyen "szokás". Egyszer randiztam egy sráccal (igen, az első - meg hát az utolsó - randinkon ezzel indított), aki mesélte, hogy neki is volt lakótársa, tök nyíltan felvállalta, hogy nála lakhatott a lány "ingyen", ha megvolt a heti legalább 3 szeksz.
    Merthogy ebben ők így meg is egyeztek, hogy pontosan mit ért a "kedvesebb" alatt.

    Döbbenet azért. Szerintem az most még durvább, hogy a #metoo miatt azért kicsit jobban hangsúlyt kaptak ezek a dolgok. Bár pont ezt beszéltük a barátnőimmel, hogy akik érintve vannak (mármint a zaklatós oldalról) marhára nem veszik magukra, nem érzik úgy, hogy ezzel gond lenne.

    Az ismerősnek én is tuti beszámolnék róla.

    VálaszTörlés
  5. Mit gondol vajon egy ilyen görény, hogy egy lepukkant lakással elérheti, hogy egyáltalán bottal megpiszkáld? Tudom, hogy nem könnyű az ilyen történeteket megosztani az ismerősökkel, mert sokan megrémülnek, de én hasonló esetekben mindenkinek elmondom, aki csak ismerheti az illetőt, égjen csak a képéről a bőr.

    VálaszTörlés
  6. ...csak simán a kurvaanyját.

    VálaszTörlés