2017. október 15., vasárnap

Hátha jobb lesz

Volt itt az elmúlt hetekben minden, kicsit eltűntem, ha valamit leírok, akkor az olyan nagyon véglegesnek tűnik, de be kell látni, előbb vagy utóbb szembe kell nézni a dolgokkal, magammal.

Nem igazán vagyok tudatos mostanában, mindig csak egy napot igyekszem túlélni, aztán majd lesz valami, hogy őszinte legyek egy idő után ez is ijesztő...

Voltam jósnőnél, (majd írok erről is) azt hittem majd akkor most jól nekiállok végiggondolni a dolgaim, de persze egyszerűbb volt sodródni a napokkal. Hát pedig van min gondolkozni.

Voltam szabin Katonával párhuzamosan, nekiálltunk kifesteni a lakást... Egyébként nagyon beteg volt az egész, mert egyrészről, együtt választottunk színeket, együtt csináltuk, tök jó kis csapatmunka volt, és mikor nem voltunk épp picsa fáradtak az egésztől, tök jól elvoltunk közben, néha félreérthetően jól (nem, annyira azért nem), közben meg azért én néha nyeltem a könnyeim, hogy hát baszdmeg épp azt a hálót festem, ahol majd a következő nőjével fog aludni, azt a nappalit, ahol a nem tőlem született gyereke fog játszani.... Szóval amikor nem tudtam elvonatkoztatni a valóságtól, akkor kurva kemény volt... És egy hülye állat vagyok, de közben meg valahol jó volt vele lenni, együtt csinálni, még ha hátul az agyamban ott motoszkált, hogy hát ez nem NEKÜNK lesz...

Én mondjuk még mindig ott tartok, hogy hátha történik valami valami csoda, amitől rájön, hogy nem az a megoldás, hogy elengedjük egymás kezét.. Próbálom nem szeretni, de Bassza meg, hát szeretem, nem múlt el... Tudom, hogy ő is szeret még, csak... Nem tudom... Nem értem miért tud ennyire határozott lenni, miért csak néha inog meg... Nem tudom leírni mit érzek rajta...

Ma megint elment valami képzésre, két hét... Hát.... Próbálom a jó oldalát nézni, talán kicsit gondolkozik majd rajtunk...

Aztán persze van még egy csomó más történés is... Család~dráma... Munkahely~dráma...  Meglepő ismeretségek, abszurd módon alakuló kapcsolatok... Van amit csak akkor írnék le nyugodt szívvel, ha zárt lenne a blog... Szóval sűrű...

Most pedig iszok egy kávét, és igyekszem keményen neki ugrani ennek a hétnek, mert most nagyon észnél kell lennem!

4 megjegyzés:

  1. Ne haragudj meg, de ugy, hogy egyutt eltek, szoval ugy nem nagyon hiszem, hogy lesz javulas
    Szinte lehetetlen...annyira nehez lehet Neked

    VálaszTörlés
  2. Nem haragszom, tudom én is! És azt is, ha végleg elmegyek akkor nekünk nincs többet közös utunk, onnét már nincs visszafelé, túl nagy lépés, hogy meglehessen fordítani... Úgy érzem az a legnagyobb baj, hogy nem egyértelmű, hogy ő mit akar, ezért írtam, hogy talán ez a két hét, amíg nem leszünk egymás közelében, billenthet valamerre a helyzeten

    VálaszTörlés
  3. Nem haragszom, tudom én is! És azt is, ha végleg elmegyek akkor nekünk nincs többet közös utunk, onnét már nincs visszafelé, túl nagy lépés, hogy meglehessen fordítani... Úgy érzem az a legnagyobb baj, hogy nem egyértelmű, hogy ő mit akar, ezért írtam, hogy talán ez a két hét, amíg nem leszünk egymás közelében, billenthet valamerre a helyzeten

    VálaszTörlés