2015. április 8., szerda

Hiszti Kriszti!!!

Úgy néz ki, a hiszti ragályos...  Igen, engem is elkapott...

Okom az annyira nincs rá, hiszen a húsvéti nyuszi unokahugot hozott nekem, és lehet, hogy karácsonyra is nagynéni szerepet kapok (mondjuk ez még hétpecsétes titok), tök sokat pihentetem, és tök jó volt minden a hosszú hétvégén, tegnap este mégis elkapott a hoppendáré, amit miután reggelre sem sikerült kialudni, ezért Katonán pattintottam el... Mondjuk félig (minimum) igazam van, de azért egy kicsit mégis túlzás...

Szóval erre mondaná a Nagymamám, hogy édes lányom jó dolgodba már nem tudod mit csinálj...

Reméljük ez most csak átmeneti, mert amúgy egy hónapja gusztustalanul elégedett vagyok a dolgaimmal és ez tetszik, és így akarom tovább is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése