2015. április 18., szombat

Az elmúlt egy hónapban

Az elmúlt egy hónapban a fáradtság fogalma totálisan feledésbe merült nálam, élveztem hogy tényleg mindenre van időm, energiám, és se fizikálisan, se mentálisan nem voltam fáradt...  Hát most utolért.  Mondjuk még mindig nem a munkába sikerült elfáradni, csak húzós volt az elmúlt két nap, volt hogy hajnal négykor elindultam itthonról és este tízkor sikerült hazaérni, aztán másnap hajnalban szintén háromkor keltem, és ledaráltam az egész napot.  Nem is fáradt vagyok, inkább álmos. Mivel hétvégén totál szabad vagyok ezért ma még felszívom magam, végig takkerolom az egész lakást, főzök két napra, és holnap egész nap ágyba tervezek maradni.

Amúgy ha valaki esetleg nagyon izgulna, szólok, Katonával szent a béke, szerelem van, meg boldogság és sok ~sok nevetés!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése