2019. március 25., hétfő

A hülyeség ára

Két hete lejárt a személyim, meg a jogsim, úgyhogy ügyesen elmentem a háziorvoshoz megcsináltatni az alkalmasságit, aztán a kormányablakba/hoz, kifizettem, amit ki kellett, és egy héten belül már a kezembe is volt a két vadiúj plasztikkártya, amin ismét csodálatos fotó volt rólam (nem).

Egy héttel később az összes iratom, egy megmagyarázhatatlan mozdulattal kidobtam a szemétbe, nyilván mire ez tudatosult, már késő volt és kiürítették a konténert.

Szóval a hülyelány ~én~ egy hete futkos mindenhova, fizet mégegyszer mindenért, és rohadtul imádkozik, hogy az összes irat elkészüljön, mire kezdeni kell az új melóhelyen, és igyekszik mindezt humorral kezelni...

Szerintem anyámat! 

8 megjegyzés:

  1. Lehet már késő, de ha azt mondod ellopták, van olyan hogy áldozati státusz, és akkor olcsóbban csinálják újra....

    VálaszTörlés
  2. Hát az anyagi részét már letudtam, annyira amúgy nem volt vészes mint ahogy én gondoltam, meg majd most legalább megtanulok vigyázni a holmimra, bekönyvelem tanuló pénznek, mindenesetre jó ezt tudni a esetleg.... Neeeeem, nem lesz legközelebb :), de köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  3. Fogadjunk, hogy azert dobtad ki, hogy uj foto keszuljon...
    (Vicceltem) 😀

    VálaszTörlés
  4. :) ennyi kis örömöm volt benne, hogy gondoltam akkor van lehetőség jobb képre... Aha... Borzasztóan nézek ki ezen is :)

    VálaszTörlés
  5. Szólaljmármegrubintosvirágom :-)

    VálaszTörlés
  6. Edi, jól vagy?

    VálaszTörlés