2018. szeptember 8., szombat

Tik~tak

Hajnal háromkor megébredtem, és sehogy nem sikerült visszaaludni, ami meg azért volt jó, mert elkezdett járni az agyam, és hirtelen elkezdtem szorongani, hogy jaj~jaj, négy nap múlva hazajön Katona, és mi lesz?  És nekem még annyi mindent megkell addig csinálni, és mit főzzek, és mit mondjak majd neki először, és mit vegyek fel.... Stb.

Sikerült úgy bestresszelni magam, hogy örültek módjára elkezdtem listákat írni ~ ettől mindig megnyugszom~ melyik nap mit kell csinálnom...

Nyilván reggel az első dolgom az volt, hogy nekiálltam virágokat átültetni 🤣, mert az úgy fontos, össze földeztem a fél lakást, a másik felét meg a Koba, mert persze egy félpercig nem figyelek, és végig húzza a lakáson a majdnem üres virágföldes zacskót.

Szóval szombat dél van, de hogy így nem haladtam ma semmivel semmit, szerintem holnap nagyon megbánom ezt még  😎.

Iszonyat izgulás van....... Négy nap!!!!!!

3 megjegyzés:

  1. Tartasz tőle?
    Bocs, nem akartam indiszkrét lenni, max nem válaszolsz, megértem...

    VálaszTörlés
  2. Katonától nyilván nem 😊, a szituációtól annál inkább... Nem konkrétan attól, hogy belép az ajtón, hanem hogy mi lesz velünk... Nagyon hosszú idő ez a fél év, mindenkinek volt ideje átgondolni mindent, részemről nem változott semmi, várom haza, szeretem, de a másik oldalt, őt nem tudom...

    VálaszTörlés
  3. Igen...ertem kb mit erzel, mit gondolsz

    VálaszTörlés