2017. május 8., hétfő

Reménytelen~rinya

Éjjel batyufasznyit sem aludtam, először felkeltettek a teknősök, mert persze éjjel a legjobb a sziklájukat felborítani, és az akvárium falához ütni... Többször... Hangosan... Adtam nekik enni (be basztam pár szárított halat  egyben :) ), de akkor sem hagyták abba, úgyhogy átvonultam a nappaliba aludni, ott meg az ablak alatt lévő fán ordított egy rigó torkaszakadtából... Nem is értem, ez hova járt énekóra helyett...

Reggel egy óra kemény munkával vállalhatóvá tettem a fejem, és csak nyolcra mentem be dolgozni, és tök örültem, hogy Kishisztissel leszek, de olyan hírekkel várt, hogy fél órával később már kint remegtem cigi~kávé kombóval a kezemben... Kell kezdeni valamit ezzel a munka dologgal...

Kaptam reggelit, és utána egy kicsit jobb hely lett a világ, de azért még az utolsó órában jött ez~az, ami kábé arra volt jó, hogy újra elértem a reggeli szintet...

És akkor a mai nap további része kuka, éljük túl, felejtsük el...
És nem, nincs abban semmi baj, ha néha csak túlélni akarunk, de hogy nálam most már lassan mindennapos...

Közben a privát élet is zajlik mindenféle szálon, magánélet, család, barátok(hiánya), ezermillió titkos gondolat, amit még magam előtt sem mondok ki hangosan...

Sok~sok~sok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése