2017. április 27., csütörtök

Új hülye szokásaim

Mostanában ha sokáig kell beszélnem idegen emberekkel, egy idő után zavarba jövök, témától tök függetlenül, elvörösödök, kellemetlennek érzem... Hát eléggé utálom, főleg, hogy nem vagyok önbizalomhiányos, van szám, bármikor, bárkivel bármiről el tudok beszélgetni (már ha van kedvem persze), de mostanában tök nyűg,  meg na..  Ne legyek már 16 éves...

A másik, hogy nem vagyok hajlandó megenni 'kapott' kajákat... Húsvétkor is, amerre jártunk, mindenki pakolt ezt~azt, 'vigyetek gyerekek' felkiáltással, na hát én ezeket otthon szépen dobáltam ki... Nem értem...

Pár napja tök durva álmaim vannak,  úgy érzem, hogy nagyon elbaszottul működök, olyan dolgok jönnek elő, hogy reggelente ülök az ágy szélén, és nézek magam elé, hogy ezt most így hogy, meg miért? Aztán persze képes vagyok egész nap ezeken kattogni

Hát... Nem vagyok valami nagy formában.

1 megjegyzés: