2015. augusztus 31., hétfő

Függök

Közel két hét után azt hiszem kijelenthetem, hogy mate tea függő lettem.
És nem ám himihumi filtereset iszok, hanem igazi tea leveleset. (oké lépjünk túl azon, hogy szigorúan véve nem is tea)
Az úgy volt, hogy betévedtem egy gyógynövényes boltba, valami megoldást találni a fájó nem létező epémre, aztán szó szót követett, és egy csomag mate teával jöttem haza (többek között).
Már régen is szemeztem a színes illatos teafüvekkel, de mindig lebeszéltem magam, mert én ehhez lusta vagyok, vízforralás, tea tojás, várni vele stb. De igazából rájöttem, hogy nem is akkora macera, mint ahogy én gondoltam!
És hát gyerekek... Azt kell mondanom, hogy totál bele vagyok zúgva ebbe az egészbe... Meg még azt is, hogy igyatok mate teát!!! Amellett, hogy finom nagyon egészséges is.
(igen, elkezdtem foglalkozni az egészségemmel... Aha nekem is fura, de sajnos egy barátnőm hirtelen nagyon beteg lett, és nagyon megvisel, és borzasztóan átértékeltem a dolgokat, és vigyázni akarok magamra... Nyilván nem csak azzal hogy mindenféle teákat iszok bögre számra)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése