2015. január 14., szerda

Mai toporzékolás...

Ma kellett mennem az új pszicho nénihez...  Sajnos (nagyon sajnos!!! ) a régi nyugdíjba ment, magánrendelést sem visz, szóval nem volt mit tenni!

Az, hogy megint el kellett mesélni mindent az elejétől, nem volt meglepő, nem is érdekelt, de mivel rohadt nagy csúszás volt, én meg siettem volna letudni az egészet (voltam épp eleget orvosoknál múlt héten), ezért gyorsan eldaráltam az egész sztorit, aztán persze miért is ne kitöltetett velem egy tesztet, majd közölte, hogy akkor ő most ír egy új gyógyszert (miért olvasom el a rohadt mellékhatásokat mindig??? )... Én meg így néztem, hogy wtf, hát az előző dokival ott hagytuk abba, hogy akkor szépen 'orvosi felügyelet mellett ' fokozatosan elhagyom a régi gyógyszert...

Dühös vagyok, és nem akarom szedni azt a szart... Igen néha vannak rosszabb napok, naés? Kinek nincs?

Mindenesetre sikerült annyira lenyugodni, hogy félre tudjam tenni a dolgot, majd a műtét után átgondolom... Egyszerre csak egy betegség!

Szarok bele, szól a zene!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése